Friday, July 2, 2010

pamiliku..

...emm,teringat dulu2 tyme sekolah rendah cikgu de suh wt carta keluarga,,korang igt ag x??hehe..kelakarkan..cikgu suh wt sendiri..tp blik umah suh abah wat kan..hehe,keluarga aku kami xla biggest family sgt...if start ngn abah,umi.aku n adek2ku yg semuanyer 5 owg..semua2 puteri2..cian abah aku,xder gengkn..hehe..tp antara adek badek aku..name akula yg plg panjang...ank sulongla katakan..hehe,aku x terimagine name aku "tengku harsma nur awanis"mak oii..cm pagar pon ader gak..punyerla aku susah nk menulis name aku dr kecik ag smpaila skrunk...tiapkali isi borang msti n wajib mgira box..tkut2 terkurang box..kehkehkeh...(nasibla...hehehe),bakal suami aku la xtaula cane ek tyme akad nikah...huhu,jgn terbanyak kali sudahla....hehe...berbalik ke pada isu pamiliku..atuk aku belah abah aku dulu berkawen 2..emm..so salasiahnyer panjang wooo...dn mkin ari2 dr taun2 ke taun bertambah2la pnjgnyer...huhu,smpai skrunk pun if kumpul semua..xterkirela..huhu,..per2pon i Love my Pamili sO much!!!....de kew owg yg xlOve pamili dier????



ngn adeku yg no 3..achik kecik..hehe

adek bongsu kami...tuan adlin sofea..cute x???hehe
my pamili...love u all!!

No comments:

Post a Comment

comment here!!