Friday, November 19, 2010

sayang kamo

siapakah???
sila lihat pix kt atas nie???handsome x??kehkehekeh

http://www.emocutez.com

nie la kawan baek anes...kawan yang terbaek dlm idup anes...
kawan peneman idup anes..kawan yg pling anes sayang...
merangkap lelaki yg pling anes sayang selepas Abah tersayang....
dye la yg sentiase ngn anes saat ketawa n menanges..
dye la tmpat anes mcurah perasaan..
wlaupon kkdg anes emosional tp dye tetap cool..tetap sabar ngn anes..
even dye kekdg bz tp dye tetap sntiase de mase ngn anes..
i'm really appreciate dat....
kkdg terpikir cmane if dye xde...msti rase kosong sgt...
cmne idup tanpe dye...no..no..xsnggup..cukupla...

pengakuan berani mati....

http://www.emocutez.com

i love u mohd faiz sukaimi......
ayang syg b bukan sbb harta..bukan juge sbb rupe tp sbb b.....

baek hati....

sgt memahami ayg...

pandai amek hati....

mudah bertolak ansur...

penyabar..

hormat owg tue.....

tema ayg seadanyer....
n da most important.......

because u love me.....

 


 thanks tema dak degil n kuat majuk kt pic atas nie...hehe

mybe b xbc pon kn...wt perla ayg penat2 dedicated tuk b...huhu
it's ok i juz want u 2 noe..i love u so much!!!!
mohd faiz sukaimi..awk da ckup sempurna tuk sy...(ececeh....jiwang x...hehe)
kalo meluat jgn bace yea...xpkse pon..hehe


=)


p/s:...tiap2 ari idup lebih bermakne bersame ngn tersayang....
hargaila selagi berpeluang.....



1 orang terhebat:

Anonymous said...

dear. i noe u love me n me too.. sy dah baca n saya akn bace sume post awak ble ad mse free..
i love u sayang.

Post a Comment

comment here!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails