Friday, July 9, 2010

my ❤

Love Story~1

love storyi noe it's a big story dat all people around da world interested to told about...me??citer kisah cinta aku xderla seagung kisah Adam dan Hawa..yg mmg diutuskan tuhan utk bersame..bukan juge sekuat cinta Romeo n Juliet yg snggup mati utk kekasihnyer...cinta aku biase2 sajer...n aku sendiri xpasti samaada mmg dier my-bakal housemate mmg ditakdirkan bersame atau tidak...semuanyer atas qada dan qadaq tuhan...semoge aper yg kami rancang menjadi kenyataan...~amin

hehe..berbalik citer love story aku...kami kenal da dkt 4 taun..lame x??tp jap on jap off..awal perkenalannyer kami satu group tyme kursus Birotatanegara..seingatnyer tyme 2 taun 2007..yap..tyme 2 aku di sem 2 n my-bakal housemate di sem 1..kire die junior aku la.kami dulu same2 jpk (jawatankuasa perwakilan Kolej)Uitm..msg2 wakil kolej msg2..olehsebab kami 1 team,kami jd rapat2 yeala tyme 2 kami bergantung pada 1 same laen..same yg pnh join kem BTN je yg paham situasi kami tyme 2...tgh2malam ditinggal dlm utan tebal..arapkan obor api yg lastly padam jek...first impression aku,die nie kurang matang..manje la..(mmg manje pon..ank mak)hehe...banyak ckap(xhenti2 celoteh.. xpenat kew)..aikk tyme ceramah leh lak die tertido(mmg kuat tido nie)..esh2..top2 1 incident berlaku...n die jd pyelamat aku...kalo die xde tyme 2 aku xtau pe la nsib aku..mungkin da tergolek bawah bukit...thanks dear my-bakalhousemate (^_^)....

then..,pas blik dr kem...........

~arrrghh..ngntukla plak..kiter smbung next tyme ea....(^_^)~love n kiss


No comments:

Post a Comment

comment here!!