Saturday, October 2, 2010

**new travelling...syookkk...terbaekkk**

salam..


wah..lame sudah xmnulis bog nie..cm bersalah lak..cewahh..hehe..bnyk bnda nk kongi sut xtau nk start yg mane dulu..hehe...ha..nie de satu story yg aku nk konsi..sal travelling cuti2 malaysia bru2 nie ( poyo jek..padahal bru semalam)hehe....01.10.10 bru2 nie aku,nat,kak nik,epa,saliha,zyd,kila,nor,ti,suzi,dija,lan n nasrul g b'oliday...yahoo...ktorg g bukit kluang...best giler cayalah...tmpat tue airnyer bersih ag...view mmg xyh ckp ar..sgt2 best..sesejuk mate memandang...pantai nyer lembut jek..byk gua2..kami  berbbq dlm salah satu gua tue..yg ag bestnyer tmpat tue privacy..sesuai tuk anak2 dara yg pemalu cm kami2 nih..hehe.bukan per xbest ar kalo nk mandi pon owg tgk..mklum la kami2 nie cantek2 blake..(wekk..perasan)hehe....

......pagi tue kami bertolak dlm kul 9 pagi...nk dijadikan citer pagi kejadian tue aku terlewat bgun la plak...almaklumla malam tue asyik dok gayut jek...ngn saper???ngn my bakal housemate la beb...esh2..pe nk jadi nie????gayut free jek..gune plan cekOm 1+ 5 nisa.. thanks a lot nisa..love u much2!!!hehe....ha..berbalik citer tadi...hurmm....dlm kul 8.30 bru aku tersedar....alamak!!!!!barang xpacking ag...huhu...terkocoh2 aku bgn mandi..maen tarik jek bju,suar..ala xper g balik ari jek....huhu,gulp..!!kak nik da msg..anes maner?kitorg semua da smpai nie...alamak!!!cepat2 ag paggil abah mintk tolong anta aku kt tmpat kami berkumpul...fuhhh....nasib baek smpat....hehe.smpat agk aku tgk muke kak nik...kak nik tarik muke...kak nik!!!mintak ampun.....huhu.ari2 aku naek kete hajar...maklumla honda city ku xsmpai ag..bru tempah..hahahah...pjalanan dlm 2 jam kot.dekat jek...area2 besut gak....ari2 kitorg lalu kot jln laen bukan jalan tok bali...pelik gak...setahu aku if ikut jalan tok bali ag dekat...emmm....xkesahla yg penting selamat smpai...xgitu???,hajar drive mmg tiptop la...laju giler!!!my bakal housemate pon xbwk kete selaju die...xpadan ngn kecik..huhu,

....Sampai jek besut,kami singgah umah Nat dulu...saje la jupe mok n ayoh...mok ayoh nat mmg sporting abes...mok nat yg gorengkan beehun..perapkan ayam...(mmg sedap smpai mjilat jari...nyum2)..then angkut semua peralatan n perkakasan bbq terus kami ke bukit kluang..owwhhh...yeahhhh!!!bukit kluang.....we are here!!!!!!!yahoo2!!!!cantek..mgagumkan.....(even kami xsmpai nk mdaki bukit tp bermandi manda n ber'bbq di pantai bukit klunag da cukup mmuaskan aty)=)...port kami pilih lak mmg best..dicelah2 gua....nk masuk ke port kami mmg adventure...hehe,tpakse mrangkak n mgecilkan badan...nsib bek aku bukan dlm golongan  """berbadab besar' ag..hehe...even my bakal housemate salu ckp aku gemok..walahal aku maintain jek...hehe

Ok...da bakar2 ayam..mkn2 beehun goreng...yahoo!!tyme tu swimming...mule2 tue aku tgok jek dak2 nie mandi...ala..lambat ckit ar..xkan lari nyer pantai tue..(hatiku berbisik)..sedang aku syok2 posing....mak!umi!abah!tokmek!tokayah!tolonggggg!!!durmm....dusss...abes basah kutup aku...dak2 nie sggup angkat aku yg 55kg nie cmpak aku dlm laut....huhuhu...owwhhh...tidakkkk!!!!..cm xcaye...aku kene buli!!!nk report same aku punye boyfriend..siapla dorang...huhu,da la aku xsmpat ag pkai sunblock...(bukan xsempat tp xingt langsung)...pagi td kan aku tergopoh gapah..mane smpat beb...huhu,,da alang2 basah tue...aku joinla dak2 nie skali......foyoo!!!best giler..walau cuaca panas tp air nyer sejuk jek..ngn angin sepoi2 bahase..good2!!!best!keagungan tuhan.......tyme mandi mmg xpikir sal kepanasan matahari lgsung...asyik sgt mandi manda....hehe..dari tghari smpai keptg.....do u believe it?!!!penat sgt penat...tp best...hehe...see!!!muke aku burn..owhhhh...tidak!!!!nie yg rase nak pau my bakal house mate belikan set natasya nie....huhu..(promote sat...)..


....dlm kul 5 gitu ktorg kemas2 all da stuff then chow...ari mau hujan da....xsmpat mdaki,nex tyme k....
wexend  nie sgt best.....enjoy ngn kawan2...best3!bile ag nk enjoy..yo ndak..t da keje da de family..enjoy ngn family lak...hehe.rugi gak rase xjoin dak2 nie mdaki last wex....xpe nex tyme kiter g mdaki ag gunung stong tue ehh.....!k love u all.....nat..kak nik...suzi..saliha...nas..lan...zyd..kila...nor...ti...dija...korang mmg best....terbaeekkkkk!!!!


yahooo!!!!     




konvo kami!!let's drift.....hehe



pancing tyme!!!hehe  


pOse b4 kene hUmban......hehe
ngn adek nasrul....
ngn epa..pOse sat b4 btolak blik...

with hug n kiss.....awanes

No comments:

Post a Comment

comment here!!