Wednesday, December 15, 2010

L.O.V.E

da mysterious of love


You’re the first thing I think of
Each morning when I rise.
You’re the last thing I think of
Each night when I close my eyes.




You’re in each thought I have
And every breath I take.
My feelings are growing stronger
With every move I make.



I want to prove I love you
But that’s the hardest part.
So, I’m giving all I have to give
To you… I give my heart. 



I LOVE U







boleh x kiter jd cam pakcik n makcik nie???




.....setianyer pakcik tue tetap ag ngn makcik tue.....



walaupon makcik tue da......



......tua*usia sa 1/2 abad*




......berkedut sejuta*msti da xcantek kn*




......jalan bongkok2*mesti da penat nk g tgok wayang kn*




 ......da kuat tido je*warga emas kn perlu byk rehat*




....da byk penyakit*jantung,darah tinggi,diabetes dll....*



.....even body makcik tue da xcantek..*xslim ag..pewittt*
....da menopous*ek...mybe*




tp pakcik tu tetap spend mase dating ngn makcik tue..bawak kua jalan2 kt taman.....
cm mude2 dulu.....cm first tyme jupe dulu.....



sweet kn mereka?????



itulah baru betul2 true love kn......hehe




...>_<...






p/s:kdg2 pelik gak jarang sgt tgok pasangan "xbape nk muda" dating kt taman2 kew...tasek kew...tgok wayang kew....honeymoon same2 kew ek....btul x?*kew sye je yg xperasan...hehe*

.
.
.
.
.
.
.
.





1 comment:

comment here!!